line line

Εκτίμηση για τα θέματα στα Αρχαία Ελληνικά της Θεωρητικής Κατεύθυνσης

Εκτίμηση για τα θέματα στα Αρχαία Ελληνικά της Θεωρητικής Κατεύθυνσης

 

Αρχαία- διδαγμένο κείμενο:

  • Οι ερωτήσεις της εισαγωγής:Αν και απλές ως προς τη μορφή (Σ-Λ), απαιτούσαν, ωστόσο από τους μαθητές/-τριες καλή γνώση και κατανόηση του περιεχομένου του σχολικού βιβλίου.

  • Οι ερμηνευτικές ερωτήσεις:βατές και εύκολες ως προς την απάντηση με βασική προϋπόθεση τη βαθειά κατανόηση του περιεχομένου του κειμένου και των επιπρόσθετων σχολίων.

  • Λεξιλογική άσκηση: Κατά το ήμισυ οι λέξεις που δίνονταν ήταν απαιτητικές και δυσκόλεψαν ιδιαιτέρως ακόμη και τους/τις άριστους/-ες μαθητές/-τριες.

Αρχαία- αδίδακτο κείμενο: Το κείμενο παρουσίαζε ιδιαιτέρως αυξημένη δυσκολία ως προς τη μετάφραση!! Οι ασκήσεις γραμματικής και  συντακτικού δεν παρουσίαζαν ιδιαίτερη δυσκολία για όσους και όσες γνωρίζουν καλά τους κανόνες γραμματικής και συντακτικού της αρχαίας ελληνικής γλώσσας!

Γενική διαπίστωση: Τα θέματα του διδαγμένου απαντήθηκαν με σχετική ευκολία από την πλειονότητα των μαθητών/-τριών, ωστόσο το αδίδακτο απαιτούσε καλά προετοιμασμένους/-ες μαθητές/-τριες με γνώσεις που έχουν κατακτηθεί μέσα από μια συστηματική προσπάθεια!!

Τούλα Σαρρή, Τάσος Σαρρής: Φιλόλογοι Α.Π.Θ.

 

Δείτε τις θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών της Θεωρητικής Κατεύθυνσης στις Πανελλαδικές 2015 ΕΔΩ.

line
footer